Basht.

Basht. – Keira Knightley

Heerlijk gruizig Ze worden steeds bekender en bekender, Basht. uit Ierland en dan om precies te zijn uit Dublin. Wat komen er toch verdomd veel goede acts uit dat land he? Dit viertal is gestart in 2021 en kwamen in maart van '22 met hun debuut. Vervolgens hebben we van Jack Leavey (zang), Louis Christle (bass), Lughaidh Armstrong (gitaar) & Ryan McClelland (drums) al twee EP's mogen ontvangen. Basht. kun je omschrijven als donkere postpunk met gruizige grunge-energie en indierock segmenten. Afgelopen jaren hebben ze meermaals het podium mogen delen met Wunderhorse, DEADLETTER & Everything Everything maar nu kruipen ze langzaam uit deze schaduw. Met de nieuwste single 'Keira Knightley' maken ze...